suddagummans.blogg.se

Goodiebag

Publicerad 2016-05-16 18:50:25 i Allmänt,

Lite test av innehåll i Goodiebagen från bloggträffen Johanna (https://daysbyjohanna.blogspot.se/?m=1) ordnade. Det var välfyllda kassar vi fick. 
Har testat lite av innehållet, mer kommer efter hand. 
Softdrinks, ciderliknande dryck utan tillsatt socker. 4,5% alkoholhalt så den är inte så stark. Jag fick smaken citron och grönt te. Ganska mycket smak av te med en touch av citron. Den tilltalade inte mig tyvärr. 


Vi fick även en menskopp från OrganiCup. Försökte få två av döttrarna att testa den men icke sa Nicke det skulle dom inte. Så jag fick fria till mina vänner på Facebook. En nappade så utlåtande kommer senare. 

Sonen fick i uppdrag att testa Willies Cacao Cafe Negro från http://www.visauppskattning.se/skicka-choklad-online 
Ett väldigt mörkt choklad. Om det chokladet tycker han mycket. 

Fler tester kommer. 

Kommentarer

Postat av: Lili

Publicerad 2016-05-16 19:41:25

Chokladen är så himla god och förpackningarna... alltså jag dör så snygg design! Blev jätteglad när jag såg dem på mitt lokala Ica.

Svar: Jag gillade den vita bäst.
Suddagumman

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela