suddagummans.blogg.se

Ont i fötterna 😖

Publicerad 2016-04-07 12:55:36 i AllmÀnt,

Jag har ibland vĂ€ldigt ont i fötterna bla pĂ„ de frĂ€mre tranpdynorna. Aj aj. 
Idag fick jag syn pĂ„ Scholls GelActiv sulor pĂ„ Apteket. VĂ€rt att testas tĂ€nkte jag! Kan ju vara svĂ„rt att ha en avlastningssula i skor och stövlar men dessa Ă€r supertunna. Sagt o gjort de fick följa med hem. 

Man klipper till sin storlek efter markeringar pĂ„ sulan. 


Innan jag stoppade i sulorna i stövlarna sĂ„ fick de en omgĂ„ng av balsam för skinn och lĂ€der. Denna köpte vi pĂ„ Hus och hem mĂ€ssan i Kristianstad i söndags. En behaglig doft av honung kom frĂ„n burken och balsamet var lĂ€tt att applicera och kladdade inte. 

Resultat av sulorna kommer pĂ„ söndag efter mĂ€ssbesök och bankett pĂ„ kvĂ€llen. DĂ„ Ă€r fötterna och jag nog trötta. 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela