suddagummans.blogg.se

Lite svart en fredag

Publicerad 2015-09-18 10:23:00 i Allmänt,



Kollage: All black
 
1. Hatt | 2. Sandaletter | 3. Solglasögon | 4. Örhänge | 5. Plånbok | 6. Klänning
 
Sponsrat inlägg

Varför inte ha svart en fredag? Svart passar i alla lägen, nja... klart inte på ett bröllop kanske men någon liten svart detalj kan man nog få in där också.
 Kollaget kommer från Zalando
Tänk om jag haft en outtömlig garderob och någon som tog fram en passande outfit till mig varje dag... Så bra.. Men men .. det får bli i drömmarna... de kläderna hade varit på i ca 30 minuter innan jag var framme på jobb och bytte om till mina arbetskläder.. o sen på igen efter arbetspassets slut.. Vem ser mig då i mina fina kläder??  Den drömmen inkulerar även ett annat jobb... Ha en underbar fredag .. Vilken färg ni än väljer

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela