suddagummans.blogg.se

Ajajaj

Publicerad 2017-02-16 15:50:30 i Allmänt,

Igår när jag tvättade håret pajade ryggen. Har haft lite känning av det nån vecka. Men det brukar försvinna. 


Står alltid böjd över badkaret när jag tvättar håret. 
Var klar o skulle sätta upp balsam flaskan på kanten så pjoing small det till i ryggen o jag blev fast i framåtböjt läge. 
Raffsade till mig en handduk och långsamt började jag klättra mot upprätt läge, badkarskanten till vasken. Samtidigt som det var att andas med smärtan för jäklar va ont det gjorde. 

Sno handduken om håret o börja linka omkring i huset för att se om det släppte. Men icke. I med värktabletter o ringa jobbet. 
Sen dess har det varit ryggläge med några varv i huset 1 ggn/h. 
Har haft bästa sällskapet i sängen om dagarna. 10 kg Bebiskatt parkerad på magen o Lexi bredvid. 



Blir en dag till hemma från jobbet i morgon oxå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela