suddagummans.blogg.se

Guds gåva till kvinnan - Edvin

Publicerad 2016-11-25 07:56:43 i Allmänt,

Uppblåsta mannen Edvin!!
(Av Jessica - 2012-11-25 17:20)
Dagens inlägg blir lite av en koppleriverksamhet. Följande utspelar sig i en grupp på Facebook.

Finnes: en uppblåst man som behöver nytt hem. Han är rejält utrustad men har aldrig fått visa vad han går för...
Han har levt ett undanskymt liv i garderoben i drygt 9 år nu och vill nu komma därifrån.
Han kom till mig efter en 30-års fest, kanske present? Garderoben finns i Fjärlöv.
Han säljer sin kropp för facila priset av 100:-. Tänk att ni kan göra någon annan glad på en fest för en liten peng.

Han är foglig som fan och klagar inte eller anmäler någon till polisen fast vi säljer honom tom till personer med böjelser utöver det vanliga.

Snälla någon?? Han är för övrigt okysst!!!

- Är det bra "sting och go" i honom?? Kan man koppla honom till eluttaget??

Nää, han är som många karlar full med luft. Han pyser lite fisförnämnt om man trycker för hårt skulle jag tro!!

- Behåll honom du vet aldrig när du behöver en karl till i huset!!

Nja är skeptiskt... Har ju en "riktig" man oxå (även om jag ibland är skeptisk mot honom oxå)

- Man kan också få huvudvärk ... Är faktiskt lite sugen på att locka ut honom ur garderoben. Men har luften gått ur honom orkar man väl inte med honom när han väl är fylld igen???

Han gör sig inte på bild.. Tänk dig en Ken docka som är uppblåst. Har förföriskt rund och sensuell mun som sväljer det mesta, Hrmmmmm. Han är även utrustad med en ådrig påle och en fisring utöver det vanliga... Nu är vi ganska nära sanningen..... Reagerar inte på stimuli... Han bara ger!! Han är mkt mkt stillsam, vibrerar inte men om man grejar tillräckligt mkt så kanske han börjar snurra...hahah

- Plus hålet han ska fyllas med!!! HAHAHAAHAHAHA

Tydligare presentation: BIG JOHN - EDVIN. Han är utrustad med ca 20 cm ifall det piggar upp någon!!?? Den är ådrig och ganska ocharmig men säkert mkt mkt ståndaktig om man så säger. Han är ganska kort ca 150 cm.. men när man ligger ner är alla lika långa sägs det ju...

Har ju glömt presentera honom... EDVIN heter han. Har döpt honom.. tyckte det var bäst. Jag vill att eventuell köpare fortsätter kalla honom vid hans rätta namn, känner sig tryggare då....

- Vet inte om jag ska ta honom till mig??? Min sambo är till sjöss två veckor i stöten..

Åhhhh Edvin han är såå vig och uthållig.. tänk vilken karl ni kan få.. Rysligt billig i drift och samarbetsvillig. Klagar aldrig kan bo i ett litet litet utrymme när han/ du e trött

- Är han made to go med kläder o allt??
Han kan få med sig ett par "håsor", kan ju alltid bidra med en svart sopsäck också
- Fasiken va porrigt

- Sårar du inte hans känslor när du säljer honom så här?? Har ni bråkat eller nåt sånt??
Nää han drömmer nog om andra ändå... Har inte ens provat honom... Inte min typ om man så säger..


- Han verkar ju smidig o så på ett sätt, aldrig nåt gnäll. Men jag föredrar nog real stuff..
Jag också .. därför måste han flytta.

Nä minsann... Go natt go vänner nu ska jag i säng tillsammans med min man av kött o blod. Sov gott o dröm nu om plastmän med rejäla doningar för det verkar ju vara många som är sugna på en sån som EDVIN

Han fick ett nytt hem hos en som ville vara anonym...
Hoppas de lever lyckliga i alla sina dagar.. eller ialla fall tills luften gick ur honom.....


Så här kul kan man ha det i en säljgrupp på Facebook en vardag kväll......

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela