suddagummans.blogg.se

Höstfint

Publicerad 2015-09-28 07:07:09 i Allmänt,

Äntligen har jag hittat nya gardiner vill tv/vardagsrummet. Tillhör de som vill ha in mkt ljus i rummet och  vill absolut HA gardiner. 
Innan

De vi hade upp är från IKEA och går inte att tvätta!! Varken hemma el på kemtvätt. Vilken jävla idiot kom på nåt så dumt?? Det samlas ju absolut inte nåt damm på dem!?! 
I lördags hittade jag iaf några som jag kände kunde vara bra. Vi var inom Smartby i Höör o där fanns dom. 
Hem o ner m de gamla gardinerna  o började putsa fönster o städa. Sen upp m de nya.  Nu får de gärna komma från Eriks fönsterputs o fixa fönstren på utsidan. 
När allt var klart så kände jag att det banne mig måste köpas nya lampskärmar oxå. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela