suddagummans.blogg.se

I Love Musicals

Publicerad 2015-10-03 17:23:46 i Allmänt,

Sista konsertbiljetter förbrukad nu! Inga fler planerade och inbokade föreställningar kvar. 
Denna sista var I Love Musicals med Peter Jöback och Helen Sjöholm med gäster. 

Vi såg föreställningen i Helsingborg i deras nya arena. Vilken föreställning!!!! Hög kvalitet från början t slutet. Röster, det sceniska och låt valet gjorde att man inte märkte att det höll på nästan 4 timmar. 



Det negativa var arenan. Hur tänkte de där!! När vi väl kom in så står där en bar mitt i allt. Vi som hade parkettbiljetter var hänvisade till en ingång, ganska smal, ca tre--fyra i män i bredd. Så det tog sin lilla tid att komma in. Samtidigt skulle de som hängt av sig i garderoben ta sig igenom denna kö för att komma t sin läktar uppgång. 
Sen blev det 25 min paus. Mitt mission då var dricka o ett toa besök. Omvändpeocedur fast nu skulle vi ut i entréhallen. Väl ute fanns det endast en bar, alltså ett ställe att handla på. Trängsel o kö!!!! Fick tillslut köpt men dricka. Mot dasset!! Men GUD. jag hade pissat på mig innan jag väl var inne o landat på toastolen. Började leta efter andra toaletter, dåligt uppmärkt. For upp på läktarplan men lika lång kö där. Till slut hittar jag en annan ingång t parkett o nära till toa. Sååååå skönt den besöket var.  

Tur att konserten var så bra annars hade man bara kommit ihåg det negativa. 


Nästa höst ska Peter Jöback spela Phatom of the Opera i Stockholm. Gissa vilka som kommer att se den där!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela